Opublikowano:

Dbaj o piękno po 40-tce! – 5 sposobów na piękne i zadbane ciało

Dbaj o piękno po 40-tce! – 5 sposobów na piękne i zadbane ciało (ćwiczenia, dieta, samoopalacz, kremy ujędrniające i nawilżające, masaż)

Jak bardzo zmieniłoby się Twoje samopoczucie oraz samoocena, gdyby Twoje ciało stało się nagle smukłe i zgrabne a skóra jędrna i napięta? Z całą pewnością uśmiech nie schodziłby z Twojej twarzy! Może nawet w swoim życiu próbowałaś zrobić coś dla siebie, aby wyglądać i czuć się lepiej. Starałaś się, jednak zawsze coś Ci nie pasowało. Zawsze znajdywałaś jakieś niedociągnięcia…

Abyś poczuła się lepiej i abyś wyglądała świetnie, przygotowałam specjalnie dla Ciebie program 5-ciu kroków, dzięki którym zrzucisz nadprogramowy tłuszczyk, ujędrnisz i wysmuklisz ciało a przede wszystkim poczujesz się pełna energii i piękna! Jesteś gotowa na zmianę? 😊

Oto lista pięciu kroków, które wcielone w życie od teraz (nie od jutra!), w bardzo krótkim czasie przyniosą efekt w postaci smukłej sylwetki, jędrnej i promiennej skóry i uśmiechu na twarzy!

  1. Pierwszy krok ku wymarzonej sylwetce to aktywność fizyczna. Teraz bardzo Cię proszę, żebyś zapomniała o wszelkich uprzedzeniach czy złych wspomnieniach związanych ze sportem. Nie myśl również o tym, że Ci się nie chce. Jedyne na czym się koncentruj to chęć osiągnięcia celu w postaci szczuplejszego, jędrnego ciała oraz zdobyciu większej energii. Pomyśl o tym, że już w przyszłym roku na wakacje pojedziesz szczuplejsza o przynajmniej dwa rozmiary. Pomyśl o tym, że cellulit nie będzie już utrudniał ubrania się w ulubiony kostium kąpielowy. Pomyśl o spojrzeniach swojego partnera i innych mężczyzn, którzy będą pożerać cię wzrokiem. Pomyśl o pewności siebie i swoim zadowoleniu z osiągniętego celu. A teraz wyobraź sobie, że to wszystko zależy tylko od Ciebie. Od tego, że od dzisiaj ruszysz się na raptem 40 czy 60 minut z kanapy i zaczniesz robić coś, co sprawia Ci przyjemność. Bo aktywność fizyczna ma być przyjemnością! Abyś ćwiczyła chętnie i konsekwentnie. Pomyśl o tym, co lubisz robić… Może biegać albo pływać? A może wolisz tańczyć? Możesz wszystko, ważne tylko żebyś się na to zdecydowała i postanowiła, że zaczniesz to robić! 😊 Zastanów się dobrze jaka aktywność będzie dla Ciebie najlepsza i zacznij już dzisiaj, a obiecuję Ci, że już na wiosnę Twoje ciało znacznie się zmieni. I to na lepsze!
  2. Kolejna sprawa to odpowiednia dieta. Nie, nie mówię, że masz się odchudzać, rzucać jedzenie czy się głodzić! Zapomnij o tych rzeczach. Nie przeglądaj gazet w poszukiwaniu diety cud, bo to i tak nic nie da. Jedyne, co chciałabym abyś zrobiła to:
  • Jedz regularnie w trakcie dnia, a cały jadłospis podziel na 5 posiłków. Nie podjadaj między posiłkami!
  • Zamień biały chleb na pełnoziarnisty.
  • Jedz co najmniej 4-5 razy w tygodniu kaszę, niekoniecznie tylko na obiad.
  • Zrezygnuj z tłustego mięsa.
  • Jedz 1-2 razy w tygodniu ryby.
  • Zamień nabiał na chudszy, ale nie light (np. śmietanę na jogurt naturalny).
  • Zrezygnuj z kupnych słodyczy.
  • Jedz słodkości tylko 2-3 razy w tygodniu i sama je przyrządzaj.
  • Nie jedz kupnych fast foodów tylko przygotowuj ich wersje sama w domu.
  • Wyrzuć z domu wszelkie wysoko przetworzone rzeczy, czyli sosy z papierka, zupki chińskie, kostki rosołowe, dania ze słoika. Gotuj sama.
  • Nie najadaj się na 100%.
  • Pij codziennie ok. 2l wody.
  • Nie kupuj i nie pij słodzonych napoi.
  1. Dbaj o swoją skórę! Po każdym myciu wcieraj kremy ujędrniające i wyszczuplające, np. z zawartością kofeiny. Zobaczysz, że w połączeniu z odpowiednią dietą i aktywnością fizyczną przyniosą bardzo dobre efekty w postaci ujędrnienia skóry i zmniejszenia cellulitu. Wcieranie kremów, balsamów czy masła do ciała pozwoli Ci również wpłynąć na skórę upiększająco. Pamiętaj, że sucha skóra nie jest atrakcyjna. Dlatego pielęgnuj ją, nawilżaj i dbaj o nią.
  2. Masuj ciało każdego dnia. Nawet nie wiesz jak bardzo pomoże to w walce z cellulitem! Masuj ciało wcierając krem a także w trakcie kąpieli. Możesz używać w tym celu masażerów z wypustkami. Dobrym sposobem jest również masaż bańkami chińskimi albo szczotkowanie ciała na sucho. Pamiętaj, że tu ważna jest konsekwencja! Jeśli wiesz, że wieczorem nie masz czasu, chęci czy siły, zrób to wcześniej, w trakcie dnia lub rano. Wypracuj sobie nawyk. Jak mycie zębów – nie zawsze się chce, ale zawsze to robisz. Niech tak samo będzie z masażem. Nie dopuszczaj, aby chwila słabości nie zabrała Ci przyszłych efektów w postaci jędrnego ciała bez cellulitu.
  3. Wszystkie efekty, które osiągniesz poprzez realizowanie powyższych czterech punktów znacznie podkreślisz użyciem jednego kosmetyku. Tym kosmetykiem jest samoopalacz! Czy zdawałaś sobie sprawę z tego, że opalona skóra wygląda na szczuplejszą, jędrniejszą a cellulit na niej staje się mniej widoczny? Tak, kochana! Jeden kosmetyk a tak wielka moc. Dodatkowo skóra muśnięta brązem będzie wyglądała bardziej świeżo i młodzieńczo. Dlatego już dzisiaj zaprzyjaźnij się z nowym mieszkańcem Twojej kosmetyczki – samoopalaczem. Tu muszę od razu zaznaczyć, że zdecydowanie odradzam wizytę w solarium (czy opalanie na słońcu) w celu złapania złotego koloru! Promieniowanie UV czy to słoneczne, czy pochodzące z solarium wpływa na fotostarzenie, przez co Twoja skóra dużo szybciej robi się pomarszczona i traci jędrność. Dodatkowo naczynka na skórze pękają, pojawiają się piegi i plamy. A tego z całą pewnością być nie chciała!

Tak mało trzeba, aby w bardzo krótkim czasie poczuć się lepiej i wyglądać jak milion dolarów! Bądź konsekwentna i wytrwała a na efekty nie będzie trzeba długo czekać! Zaproś koleżankę do wspólnej walki o zdrowe i piękniejsze JA.

Jeśli artykuł Ci się spodobał będzie mi bardzo miło, gdy go udostępnisz 😊

Buziaki! – Kasia

Dodaj komentarz